Sesja komercyjna – co to znaczy?

Sesja komercyjna

Sesja komercyjna to dla każdego fotografa wyzwanie, któremu nie sposób się oprzeć. Praca z modelem, zaprezentowanie firmy z jak najlepszej strony daje fotografowi szansę na wykonanie wspaniałych zdjęć i możliwość kreacji.

Sesja komercyjna realizowana jest na ogół na zlecenie firm. Dzisiaj każde poważne przedsiębiorstwo nie może pozwolić sobie na totalną anonimowość a wizerunek firmy stał się dla niej istotnym elementem. O tym czy klient skorzysta z naszych usług często decydują właśnie zdjęcia i profesjonalna, wyróżniająca się strona internetowa. Dlatego ważne jest aby sesję wykonali mistrzowie w swej sztuce.

Sesja komercyjna a sesja biznesowa

Sesja komercyjna często bywa mylona z sesja biznesową. Ta druga to przede wszystkim portrety najważniejszych osób w firmie, przedstawiająca w dużej mierze ich osobowość. W przypadku sesji komercyjnej prezentowane jest również środowisko firmy, jak np. siedziba, hala produkcyjna, pracownicy prezentujący wytwarzane przez nich produkty. O ile sesja biznesowa pozwala fotografowi na niemal wszelką dowolność i kreację o tyle w przypadku zdjęć komercyjnych często muszą one być tożsame z polityką i misją prezentowaną przez zleceniodawcę. To on w dużej mierze wpływa na to co dokładnie chce przedstawić na zdjęciu, w jakim otoczeniu chce zaprezentować np. swoje produkty, jaki zdjęcia powinny mieć klimat. Fotograf musi więc uważnie słuchać klienta i przedstawiać mu swoje sugestie. W końcu nie ma nic cenniejszego w pracy zawodowej jak zadowolenie klienta i satysfakcja z tego co się robi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back To Top